איסוף הלוגים של SOLIDWORKS לאבחון ופתרון בעיות
איסוף לוגים ב-SOLIDWORKS משומש לאבחון ופתרון בעיות שעלולות להתעורר במהלך השימוש בתוכנה. הלוגים מספקים מידע מפורט על הפעולות והשגיאות המתרחשות, ומסייעים למשתמשים ולצוותי תמיכה לזהות את שורש הבעיות, בין אם הן קשורות לקריסות תוכנה, בעיות ביצועים או התנגשויות עם תוכנות צד שלישי.
על מנת לאסוף את כל הלוגים מהמחשב בעת קריסות מערכת של המחשב\סולידוורקס, נפעל במספר שלבים:
- בתפריט "התחל" של ווינדוס יש לפתוח את החיפוש ולרשום : %localappdata%
- בתיקייה שנפתחה , יש להכנס לנתיב C:\Users\*current_user*\AppData\Local\SolidWorks\CXPA
- שימו לב- במידה ונכנסתם באופן ידני לנתיב, יהיה עליכם להגדיר הצגה של תיקיות נסתרות ב-file explorer
- לוגים מסוג CXPA (תוכנית לשיפור חווית הלקוח) נוצרים ומאוחסנים אוטומטית בתיקיות, כל אחת מהן מתאימה להפעלה האחרונה של SOLIDWORKS עליה עבדתם, ללא קשר אם היא קרסה או לא. לוגים אלה מועילים להבנת הביצועים הכלליים והבעיות שנתגלו במהלך מספר הפעלות לאורך זמן.
- נבצע בחירה של כלל הקבצים ע"י לחיצה במקלדת על Ctrl+A ולקבצם לקובץ .Rar או .Zip
- נפתח את התוסף solidworks RX על מנת לאסוף את הלוגים, אשר נמצא בחיפוש דרך מערכת ההפעלה:
- הוספה של קבצי הלוגים מתוך solidworks RX ושליחתם בנוסף ללוגים הקודמים שאספנו למייל התמיכה של solidworks בכתובת :
solidsupport@systematics.co.il
לוגים של SOLIDWORKS RX הם ספציפיים לאירועי קריסה בודדים. כאשר חווים קריסה ומפעילים את הכלי SOLIDWORKS RX, הוא אוסף לוגים מפורטים עבור האירוע המסוים הזה, כולל מידע מערכת, יומני אירועים ותיאור הבעיה. זה שימושי מאוד לאיתור הגורם המדויק לקריסה בודדת.
מצד שני, לוגים של CXPA נאספים ברציפות לאורך זמן ומקיפים את כל המפגשים עליהם עבדתם, ומספקים ראייה רחבה יותר של השימוש ב-SOLIDWORKS. זה שימושי במיוחד לזיהוי בעיות או דפוסים חוזרים הקשורים לגרפיקה, ביצועי מערכת או התנגשויות תוכנה של צד שלישי לאורך תקופה ארוכה יותר.
לא הסתדרתם?
תוכלו לפתוח קריאת שירות אצלנו כאן