כל המידע על SOLIDWORKS במקום אחד

למשתמשי SOLIDWORKS יש יתרון גדול ליצירת חשבון מקוון (SOLIDWORKS ID), החשבון מאפשר גישה 24/7 למגוון משאבים ביניהם ה-Customer Portal. במאמר זה נרחיב על מגוון מהפיצרים הקיימים בפורטל.
למעבר לבלוג איך ליצור SOLIDWORKS ID או חשבון ל-CUSTOMER PORTAL
Knowledge Base
- אחד היתרונות הגדולים של לקוחות הנמצאים בחוזה אחזקה הוא הגישה ל-Knowledge Base, מנוע חיפוש המכיל מגוון רחב של מסמכים ומשאבים טכניים. ניתן למצוא פתרונות לשאלות ולתקלות רבות בהן משתמשי SOLIDWORKS נתקלים בזמן העבודה שלהם.
מספר טיפים לחיפוש: בזמן החיפוש, השתדלו לרשום מילות מפתח על מנת לצמצם את מספר התוצאות. בנוסף תוכלו גם לפלטר משמאל תחת "Refine my Search". במקרה ואתם נתקלים בהודעת שגיאה, השתדלו לרשום את ההודעה בשלמותה.
Enhancement Requests
- פיצ'ר נוסף הוא היכולת להגיש Enhancements Requests – בקשות לשיפור התוכנה ובנוסף גישה לקריאות שירות פתוחות המופנות לצוות התמיכה של SOLIDWORKS.
References
- תחת References, ניתן למצוא מקורות מידע רבים כגון דרישות המערכת, המלצות ותאימות חומרה למוצרים ספציפיים וקישורים למדריכים ומקורות לימוד נוספים ומגוונים.
Downloads
בקטגוריה Downloads ניתן להוריד את גרסאות SOLIDWORKS העדכניות ביותר לכל מגוון המוצרים הקיימים למשתמשי SOLIDWORKS. בנוסף, ניתן לבדוק מה הגירסה הכי עדכנית שיצאה עד כה.
Community
- קטגוריה נוספת הנמצאת ב-Customer Portal היא ה-Community. ידוע שלמשתמשי SOLIDWORKS קיימת קהילה גדולה ומגוונת. דרך ה-Customer Portal ניתן למצוא גישה לפורומים המאפשרים להשתתף בדיונים מקוונים עם משתמשים אחרים וגישה מהירה ל-Newsletter של SOLIDWORKS על מנת להיות מעודכנים בחדשות הכי חמות.
גישה ישירה ל- SOLIDWORKS Forum
לפירוט של כל המשאבים המקוונים שניתנים למשתמשים בעלי SOLIDWORS ID – היכנסו לכאן: https://www.solidworks.com/sw/support/FAQ-CustomerCenter.htm
למעבר לבלוג בנושא MySolidworks.