איך ליצור SOLIDWORKS ID או חשבון ל-CUSTOMER PORTAL

ברוכים הבאים לקהילת משתמשי ה-SOLIDWORKS, אם אתם משתמשים חדשים או משתמשים קיימים, יצירת SOLIDWORKS ID תעזור לכם להישאר מעודכנים. כל משתמש שיש בבעלותו מספר סידורי בתמיכה יכול לקבל גישה למגוון כלים כגון ה-CUSTOMER PORTAL, הורדת קבצי התקנה לגרסאות שונות של SOLIDWORKS ומגוון מוצרים חינמיים.
על מנת ליצור SOLIDWORKS ID, בצעו את הצעדים הבאים:
כנסו ללינק http://customerportal.solidworks.com/ ולחצו על Create SOLIDWORKS ID
הכניסו את כתובת ה-Email שלכם ואת המספר הסידורי שברשותכם. זה לא משנה אם הרישיון הוא רשתי (Network) או אישי (Standalone) אם לחברה יש מספר רישיונות.
לאחר הכנסת הפרטים ישלח אליכם מייל לאמת את חשבונכם. הכניסו את קוד האימות כדי להשלים את תהליך הגדרת החשבון.
לאחר סיום יצירת ה-SOLIDWORKS ID בצעו Log In. אם אתם רואים שקיימים מנעולים ליד חלק מהפיצ'רים, לחצו על Register My Products ובצעו הרשמה למספר הסידורי.
במקרה ולחברה שלכם יש הגדרת מנהל דרך פורטל הניהול ב-MySolidworks.com, תצטרכו להקצות רישיון דרך המנהל במקום שתבצעו הרשמה בעצמכם.
הכניסו את המספר הסידורי. במקרה ו-SOLIDWORKS כבר מותקן, ניתן למצוא את המספר ע"י פתיחת ה-SOLIDWORKS וחיפוש תחת Help->About->SOLIDWORKS->Show Serial Number.
אחרי הכנסת המספר הסידורי, לחצו על Next.
לחצו על כפתור החיפוש
בחרו ב-Part # הגדול ביותר ברשימה, לחצו על "OK" ואז על "Next"
בשלב זה אתם אמורים לקבל הודעת אישור שהמספר הסידורי נרשם בהצלחה.
במקרה ועדיין יש לכם מנעולים ליד הפיצ'רים ב-Customer Portal בצעו את הצעדים הבאים:
Log Out מהחשבון, ניקוי ה-Cache וה-Browser Cookies ובצע Log In מחדש.
נסו לבצע Log In מדפדפן אחר.
אם אתם נתקלים בבעיה ליצור את החשבון, אנא פנו אלינו לתמיכה דרך הלינק הבא:
https://support.systematics.co.il/supportincidents/
מידע נוסף בקשר להטבות שניתנות במסגרת תמיכה תוכלו לראות בסרטון :