האם תוקף רישיון SOLIDWORKS שלי עומד לפוג? – מדריך אקטיבציה לחידוש הרישיונות
החל מגרסת 2022 ואילך, Dassault Systèmes שינתה את מדיניות הרישוי כך שתוקף רישיונות SOLIDWORKS פג כל שנה קלנדרית
החל מגרסת 2022 ואילך, Dassault Systèmes שינתה את מדיניות הרישוי כך שתוקף רישיונות SOLIDWORKS פג כל שנה קלנדרית. בעבר, רישיונות SOLIDWORKS (וכן המוצרים הנלווים) היו תקפים לתמיד, והצורך באקטיבציה מחדש לרישיון ה-SOLIDWORKS היה אך ורק בשדרוגי גרסה ומעבר בין מחשבים.
כעת, עם שינוי המדיניות של Dassault Systèmes, נקבל את ההודעה הבאה כ-30 ימים לפני פקיעת תוקף הרישיון וכל מה שנדרש הוא לאקטב מחדש את הרשיון.
הדרישה לאקטיבציה מחדש חלה הן על הרישיונות הבודדים (Standalone license) והן על רישיונות הרשת (Floating network license).
עבור מנהלי רשת ואנשי ה-IT, חשוב מאוד לעקוב אחר תאריך הפקיעה, על מנת למנוע הפרעות ולהבטיח שימוש רצוף בתוכנה. ניתן בקלות לראות את תוקף הרישיונות, לאחר האקטיבציה:
ניתן להיעזר במדריכים הבאים על מנת לבצע אקטיבציה מחדש:
לצפייה במדריך אקטיבציה/רה-אקטיבציה מחדש לשרת רשיונות SOLIDWORKS – לחצו כאן
לצפייה במדריך אקטיבציה מחדש של רישיון עמדה בודדת – לחצו כאן
אם יש לכם עוד שאלות בנושא, תוכלו לפתוח קריאת שירות אצלנו כאן